Manager de produs clienți small business

Eximbank
Город: Кишинев
Образование: Университет, институт
Опыт работы: От 2 лет
Зарплата: Не указана
График: Полный рабочий день
Responsabilități:

Elaborează, dezvoltă și gestionează oferta de produse a Băncii raportată la necesitățile clienților, resursele Băncii şi oportunitățile pe piață;
Efectuează analiza pieței și a evoluției produselor (ofertelor) sau serviciilor înaintând propuneri de modificare, a produselor și serviciilor destinate persoanelor juridice către superiorul ierarhic;
Asigură implementarea deciziilor Comitetelor Băncii privind produsele și serviciile destinate persoanelor juridice;
Monitorizează performanțele produselor și serviciilor destinate persoanelor juridice și prezintă rezultatele statisticilor către superiorul ierarhic;
Elaborează și revizuiește reglementările interne, cerințele de business privind produsele/serviciile și elaborează modelul de broșuri, contract și altă documentație pentru clienți;
Inițiază dezvoltările IT în scopul implementării deciziilor de creare, actualizare sau încetare a produselor sau serviciilor, elaborează cerințe de business și participă la testele de acceptare a utilizatorilor;
Asigură suport rețelei comerciale a Băncii sau altor Subdiviziuni ale Oficiului Central și menține relații de colaborare cu acestea privind implementarea strategiilor, realizarea obiectivelor și buna funcționare a produselor și serviciilor bancare din sfera afacerilor mici, precum și în promovarea lor conform regulilor definite de Grupul ISP și legislația locală;
Elaborează rapoarte periodice şi la solicitare aferente ariei gestionate.

Cerințe:

Studii superioare în domeniul economic;
Experiență profesională de cel puțin 2 ani în domeniul creditării persoanelor juridice;
Cunoașterea legislației naționale în domeniul creditării persoanelor juridice din segmentul small business;
Abilități de analiza financiară a dosarelor de credit destinate persoanelor juridice din segmentul small business;
Utilizator independent al aplicațiilor Excel, Power Point;
Cunoașterea fluentă a limbii române, ruse, iar engleza la nivel intermediar;
Aptitudini pentru analiza evoluției pieței produselor (ofertelor) sau serviciilor;
Abilitatea de analiză, planificare, task management;
Capacități și cunoștințe în a iniția dezvoltări IT în scopul implementării deciziilor de creare, actualizare sau încetare a produselor sau serviciilor, elaborarea cerințelor de business, testarea acceptării de către utilizator.

Beneficiile oferite de către bancă:

Salariu competitiv şi tichete de masă;
Bonus de performanță în dependență de rezultatele obținute;
Condiții preferențiale la achiziționarea produselor şi serviciilor băncii;
Program internațional de asistență medicală la survenirea unor boli grave;
Program de muncă hibrid;
Formări și team building-uri;
Teren de fotbal/volei la dispoziția angajaților;
Diversitate în activități, posibilitatea obținerii unei experiențe internaționale;
Oportunități de dezvoltare profesională și perspective de creștere în carieră.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactați doar candidații selectați.
Nota: Prin expedierea CV-ului vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare E-mail: recrutare@eximbank.com
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть