Specialist call centru (Fără experiență)

Specialist call centru (Fără experiență)

Responsabilități:

  • Acordarea supportului informațional clienților actuali și potențiali;
  • Consilierea cu privire la produsele și serviciile companiei;
  • Asigurarea introducerii, verificarării și actualizarării rapidă și exactă a informației în baza de date;
  • Alte responsabilități legate de deservirea clienților.

Cerințe:

  • Cunoașterea standardelor și principiilor de deservire a clienților;
  • Asimilare rapidă, responsabilitate și orientare către rezultat;
  • Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
  • Abilități avansate de comunicare în română, rusă;
  • Responsabilitate;
  • Persoana energica cu dorința de dezvoltare.

De ce Sebo?

  • Beneficii motivante;
  • Bonusuri de performanță;
  • Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
  • Traininguri și dezvoltare profesională;
  • Angajare oficială.

Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md cu mențiunea ”Operator Call Center"
Telefon: 060500045

Condițiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt stabilite în Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal în procesul de recrutare, publicată pe pagina https://www.sebo.md/pagina/cariera.

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide