Administrator al centrului educațional
Administrator al centrului educațional
Academia Națională de Șah din Moldova este cel mai mare centru educațional de șah din Europa și top 3 din cele mai mari companii tehnologice educaționale din Republica Moldova.
Ce abilități e nevoie?
- Cu abilități de comunicare rusă/română (engleza reprezintă un avantaj);
- Capabil să genereze interes pentru serviciile oferite de companie;
- Capabil să prezinte informații într-o manieră accesibilă și concisă clienților.
Cerinte:
- Experiență în sfera vânzărilor sau lucrul cu cluebtii;
- Punctualitate;
- Organizare;
- Disciplină executorie și performanţă;
- Disponibilitate de a se dezvolta continuu;
- Utilizarea sigură a computerului (nivel utilizator individual avansat);
- Disponibilitate de a lucra în birou.
Funcționalitate:
- Lucru în programe de tip CRM pentru păstrarea evidenței clienților potențiali și reali;
- Consilierea clienților potențiali și actuali cu privire la serviciile și aspectele organizatorice ale companiei;
- Menținerea locației/oficiului curată și ordonată;
- Relație prietenoasă cu clienții si angajatii companiei.
Program de lucru:
- 5 zile (marți - sâmbătă), cu două zile libere (duminică și luni)
- Orar: 11.00 - 20.00, cu pauză de masă (14.00 - 15.00)
- Salariul 7-14 mii lei
E-mail: hr@sah.md
Tel: 022 817 642
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳