Specialist Secretariat General (Guvernanță Corporativă)
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Cerințe față de candidat:
Cunoașterea fluentă a limbei engleză
Studii superioare în domeniul economic, financiar, juridic sau filologie;
Cunoașterea fluentă a limbilor română și engleză, rusa prezintă un avantaj;
Cunoștințe avansate MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
Experiență în secretariat aferent organelor corporative (prezintă un avantaj);
Capacitate de concentrare, rezistență la efort și volum mare de lucru;
Gândire procesuală și globală, perseverență, adaptabilitate la situații noi și spirit de echipă;
Abilităţi de analiză şi sinteză;
Responsabilitate, inițiativă, operativitate în lucru și atenție la detalii;
Cunoașterea fluentă a limbilor română și engleză, rusa prezintă un avantaj.
Responsabilităţi:
Gestionarea activităților administrative aferente ședințelor Comitetului de Management și Consiliului Băncii, precum și redactarea proceselor verbale;
Gestionarea documentelor interne;
Traducerea şi redactarea de documente elaborate de organele corporative ale Băncii;
Elaborarea a rapoartelor periodice către autoritățile de supraveghere;
Asistarea membrilor Comitetului de Management în comunicare, documentare și coordonare internă;
Înregistrarea și arhivarea ordinelor de serviciu și ale notelor interne.
Beneficiile oferite de către bancă:
Salariu competitiv şi tichete de masă;
Bonus de performanță în dependență de rezultatele obținute;
Posibilitatea de achiziționare a produselor şi serviciilor băncii în condiţii preferenţiale;
Program internațional de asistență medicală la survenirea unor boli grave;
Formări și team building-uri;
Program de muncă combinat (oficiu versus la distanţă);
Diversitate în activități, posibilitatea obținerii unei experiențe internaționale;
Oportunități de dezvoltare profesională și perspective de creștere în carieră.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactați doar candidații selectați.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutareю E-mail:
recrutare@eximbank.com
Cunoașterea fluentă a limbei engleză
Studii superioare în domeniul economic, financiar, juridic sau filologie;
Cunoașterea fluentă a limbilor română și engleză, rusa prezintă un avantaj;
Cunoștințe avansate MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
Experiență în secretariat aferent organelor corporative (prezintă un avantaj);
Capacitate de concentrare, rezistență la efort și volum mare de lucru;
Gândire procesuală și globală, perseverență, adaptabilitate la situații noi și spirit de echipă;
Abilităţi de analiză şi sinteză;
Responsabilitate, inițiativă, operativitate în lucru și atenție la detalii;
Cunoașterea fluentă a limbilor română și engleză, rusa prezintă un avantaj.
Responsabilităţi:
Gestionarea activităților administrative aferente ședințelor Comitetului de Management și Consiliului Băncii, precum și redactarea proceselor verbale;
Gestionarea documentelor interne;
Traducerea şi redactarea de documente elaborate de organele corporative ale Băncii;
Elaborarea a rapoartelor periodice către autoritățile de supraveghere;
Asistarea membrilor Comitetului de Management în comunicare, documentare și coordonare internă;
Înregistrarea și arhivarea ordinelor de serviciu și ale notelor interne.
Beneficiile oferite de către bancă:
Salariu competitiv şi tichete de masă;
Bonus de performanță în dependență de rezultatele obținute;
Posibilitatea de achiziționare a produselor şi serviciilor băncii în condiţii preferenţiale;
Program internațional de asistență medicală la survenirea unor boli grave;
Formări și team building-uri;
Program de muncă combinat (oficiu versus la distanţă);
Diversitate în activități, posibilitatea obținerii unei experiențe internaționale;
Oportunități de dezvoltare profesională și perspective de creștere în carieră.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactați doar candidații selectați.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutareю E-mail:
recrutare@eximbank.com
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳