Représentant du service clientèle

ATD TECHNOLOGIES
Oraș: Chișinău
Studii: Orice
Experiența de munca: Posibil fără experiență
Salariu: De la 12000 Până la 20000 MDL
Program de muncă: Flexibil
Îți place să comunici la telefon și să ajuți oamenii oferindu-le consultații? Găsești întotdeauna limbă comună cu clienții și te interesează domeniul pieselor auto? Atunci vino să lucrezi operator la telefon,în echipa noastră prietenoasă!
În obligațiunile tale va intra doar preluarea apelurilor, consultarea clienților cointeresați. (Nici un fel de vanzari sau apeluri reci)
Noi dezvoltăm singuri angajații noștri, de aceea suntem gata să analizăm și candidații fără de experiență, dar cu dorință mare de a se dezvolta și de a cîștiga mai mult.
Cerințe:

Experiența in domeniu este binevenită, dar nu este obligatorie
Cunoaşterea excelentă a limbii Franceze B2/C1(scris si vorbit)
Perseverență, seriozitate, flexibilitate, atitudine proactivă, orientare către rezultate;
Vorbire coerentă și corectă;
Abilitatea de a convinge și de a intra ușor în contact cu clientul;
Abilități de negociere și promovare a produsului;
Orientare către client (abilitatea de a înțelege ți a satisface nevoile clienților);
Orientare spre rezultat, dorința de a influența asupra nivelului remunerării;

Calități personale:

Spirit de initiativa;
Responsabilitate;
Atenție;
Comunicativitate;
Rezistență la stres;

Responsabilităţi:

Fără căutarea clienților noi;
Preluarea apelurilor telefonice si prelucrarea mailurilor/ chat-urilor.
Recepționarea și procesarea cererilor primite de clienți prin telefon, chat, e-mail;
Suport consultativ pentru clienți / potențiali clienți: furnizarea tuturor informațiilor necesare clientului cu privire la bunuri, prețuri, servicii, principii de muncă și promoții ale companiei;
Lucru cu reclamațiile, refuzurile și dorințele clienților, transferul acestora către departamentele corespunzătoare;
Prelucrarea inițială a mesajelor negative, astfel încât la finalul dialogului, clientul să rămână loial;
Tratarea refuzurilor: încercăm întotdeauna să păstrăm fie comanda, fie fondurile clientului la noi;
Căutați și oferiți soluții optime clientului, în legătură cu apelul său;
Introducerea în baza de date (panoul de administrare) a tuturor informațiilor primite de la client;
Studierea la timp a informațiilor despre proiect necesare servirii clientului prin orice canal de comunicare cu acesta (telefon, chat, e-mail);
Inițierea comunicării de ieșire cu clientul, prin telefon, poștă, dacă este necesar.

Oferim:

Instruire gratuită;
Mediul plăcut de lucru;
Oportunitatea de angajare pe termen lung;
Salariu la timp;
Pachet competitiv de remunerare și beneficii;
Posibilitatea de avansare în funcție;
Pachet social întreg;
Program de muncă flexibil( prin coordonarea preventiva individual cu fiecare angajat)!!!

ATENTIE!!! - In caz de LockDown toti angajatii nostri trec la lucru de acasa! hr@atd.md
Telefon:
079944010
E-mail:
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide