Administrator de sistem, Secția Rețea și Echipamente, Departamentul Tehnologii Informaționale

OTP Bank S.A.
Oraș: Chișinău
Studii: Universitate
Experiența de munca: De la 3 ani
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Ce ai de făcut:

Instalarea, administrarea și configurarea sistemelor bazate pe SO Linux cât și Windows;
Implementarea și gestionarea sistemelor de backup, monitorizarea performanței aplicației și a bazei de date;
Îmbunătățirea dezvoltării infrastructurii și mentenanța aplicațiilor din gestiunea Băncii;
Identificarea și rezolvarea problemelor (Troubleshooting) de infrastructură informațională a Băncii;
Automatizarea proceselor de administrare a sistemelor și platformelor din gestiunea Băncii;
Administrarea soluției integrate de virtualizare;
Instalarea, configurarea și mentenanța serverelor hardware și mașinilor virtuale din gestiunea Băncii;
Mentenanța și suportul altor sisteme informaționale a Băncii;
Implementare a platformelor în cadrul proiectelor noi, cât și acordare suportului după lansarea proiectului, ajustarea performanței și tranziția către operațiunile de asistență, acolo unde este cazul;
Asigură elaborarea și actualizarea documentației tehnice privind infrastructura IT a Băncii.

Vom aprecia să ai:

Experiență de muncă în domeniul Tehnologiilor Informaționale minim 3 ani;
Studii superioare în domeniul Tehnologiilor Informaționale;
Cursuri finisate domeniul Tehnologiilor Informaționale;
Certificate CCNA, LPIC, Microsoft Certification (ar fi un avantaj);
Cunoașterea sistemelor de operare (Oracle Linux si Windows OS);
Cunoașterea sistemelor de virtualizare (Vmware, Hyper-v);
Cunoștințe în administrarea serviciilor Apache Tomcat, Java Tomcat, MS Exchange, SharePoint, DHCP, DNS, AD, IIS, GPO si LDAP;
Cunoștințe de servere și tehnologii de stocare, medii NAS/SAN, matrice de discuri (disk arrays), sisteme de backup;
Cunoașterea instrumentelor din linia de comandă și a scripturilor Powershell, Shell, Bash;
Cunoștințe de depanarea a incidentelor de infrastructura IT (Pachet Capture);
Cunoașterea sistemelor de baze de date, cum ar fi MySQL, PostgreSql si Oracle DB (ar fi un avantaj);
Experiență practică cu una dintre platformele de cloud public: AWS, Azure, GCP (ar fi un avantaj);
Cunoașterea limbii române și engleze.

Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 461 E-mail: recrutare@otpbank.md
Telefon: 022 812 461
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide