Administrator cafenea
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Global Store este o rețea de magazine cu produse nealimentare pentru casa si familie. În incinta unor magazine sunt cafenele. Aici pot servi atât clienții cât și angajații companiei, gustări si bauturi delicioase.
Responsabilități:
Gestionarea si administrarea zilnică a cafenelelor;
Planificarea și aprobarea meniurilor;
Aprovizionare cafenelelor cu produsele necesare;
Asigurarea evidenței stocurilor;
Instruirea și supravegherea personalului din subordine;
Asigurarea conformității utilajului, bucătăriei, spațiului pentru depozitare a alimentelor cu normele și reglementările în vigoare;
Identificarea furnizorilor, încheierea contractelor;
Oferirea si menținerea standardelor de calitate ale produselor și serviciilor oferite clienților;
Asigura desfasurarea proceselor de lucru intr-un mod eficient.
Cerințe:
Experienta profesionala in domeniul administrare cafenea;
Abilitati de gestiune si administrare a bunurilor;
Responsabilitate, acuratete, spirit de echipă;
Cunoasterea calculatorului la nivel de utilizator increzut, inclusiv capacitatea de a utiliza programele de evidenta a rulajului marfii;
Bazele esteticii, eticii, psihologiei si deservirii oaspetilor, gama serviciilor oferite;
Cunoasterea limbilor romana si rusa.
Oferim:
Angajare oficială, cu întreg pachet social;
Salariu motivant cu posibilități de avansare;
Card de reducere de 15%, pentru cumpărături la Global Store;
Lucru într-o echipă profesionistă și progresivă;
Tichete de masă - 60 lei/zi.
Grafic de lucru:
Regim de muncă: 5/2 (L-V).
Dacă ai experiența descrisă mai sus, nu ezita să expediezi CV la adresa de e-mail, cu indicarea postului pentru care aplici. Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu!
E-mail: cv_hr@grossell.com.
Tel.: 078 770 461; 078770 616.
Te asteptăm cu drag în echipa noastră! Telefon: 078770461, 078770616
E-mail: cv_hr@grossell.com
Responsabilități:
Gestionarea si administrarea zilnică a cafenelelor;
Planificarea și aprobarea meniurilor;
Aprovizionare cafenelelor cu produsele necesare;
Asigurarea evidenței stocurilor;
Instruirea și supravegherea personalului din subordine;
Asigurarea conformității utilajului, bucătăriei, spațiului pentru depozitare a alimentelor cu normele și reglementările în vigoare;
Identificarea furnizorilor, încheierea contractelor;
Oferirea si menținerea standardelor de calitate ale produselor și serviciilor oferite clienților;
Asigura desfasurarea proceselor de lucru intr-un mod eficient.
Cerințe:
Experienta profesionala in domeniul administrare cafenea;
Abilitati de gestiune si administrare a bunurilor;
Responsabilitate, acuratete, spirit de echipă;
Cunoasterea calculatorului la nivel de utilizator increzut, inclusiv capacitatea de a utiliza programele de evidenta a rulajului marfii;
Bazele esteticii, eticii, psihologiei si deservirii oaspetilor, gama serviciilor oferite;
Cunoasterea limbilor romana si rusa.
Oferim:
Angajare oficială, cu întreg pachet social;
Salariu motivant cu posibilități de avansare;
Card de reducere de 15%, pentru cumpărături la Global Store;
Lucru într-o echipă profesionistă și progresivă;
Tichete de masă - 60 lei/zi.
Grafic de lucru:
Regim de muncă: 5/2 (L-V).
Dacă ai experiența descrisă mai sus, nu ezita să expediezi CV la adresa de e-mail, cu indicarea postului pentru care aplici. Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu!
E-mail: cv_hr@grossell.com.
Tel.: 078 770 461; 078770 616.
Te asteptăm cu drag în echipa noastră! Telefon: 078770461, 078770616
E-mail: cv_hr@grossell.com
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳