Manager comunicare | Specialist SMM

Compania Dita Estfarm este cel mai mare importator și distribuitor farmaceutic in Republica Moldova cu o istorie de peste 28 ani si peste 350 de angajati.

Dita Estfarm are si o rețea proprie de farmacii - Farmacia Familiei, dar și unica rețea de hyper farmacii in Moldova - Hyper DITA. Dita Estfarm anunță concurs pentru suplinirea funcției vacante:

Manager comunicare | Specialist SMM

Ce tip de persoană căutăm și cu ce scop?
Vrem să creștem echipa cu noi specialiști și să menținem atmosfera frumoasă din cadrul echipei. Avem nevoie de un Specialist SMM (Social Media Marketing) / Manager comunicare dinamic și foarte motivat care iubește comunicarea și interacțiunea cu publicul.

Iată cum să știi dacă e jobul potrivit pentru tine:

  • Ai studii superioare finisate în jurnalism sau marketing;
  • Vorbești fluent limba română, rusă, engleza;
  • Ai experiență de lucru cu managementul evenimentelor, comunicare, promovare;
  • Ai abilități excelente de comunicare;
  • Iubești provocările și vrei să înveți lucruri noi despre industria farmaceutică;
  • Ai excelente abilități de multitasking și de time management;
  • Ai vrea să muncești într-o echipă de oameni care nu se opresc din planuri, idei și visuri pentru că îi pasionează ceea ce fac;

Ce responsabilități vei avea ca parte a echipei noastre?

  • Elaborarea, dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare internă și externă a companiei.
  • Formularea strategiilor generale de comunicare care se vor alinia cu obiectivele organizației, identitatea mărcii și publicul țintă.
  • Comunicarea externă: Gestionarea canalelor de comunicare externă ale organizației pentru a menține o imagine publică pozitivă și pentru a spori reputația companiei. Aceasta implică crearea de comunicate de presă, kituri media și alte materiale pentru jurnaliști, precum și gestionarea solicitărilor din partea mass-media.
  • Promovarea companiei și asigurarea vizibilității Dita Estfarm online și offline la diverse evenimente.
  • Comunicarea internă: Facilitarea comunicarii în cadrul organizatiei prin distribuirea informațiilor importante, actualizarilor si anunțurilor catre angajati. Aceasta include gestionarea canalelor de comunicare internă, cum ar fi buletinele informative prin e-mail, platformele intranet și întâlnirile echipei, pentru a promova transparența.
  • Asigurarea relațiilor cu mass-media: Construirea și menținerea relațiilor cu jurnaliștii, bloggerii și alți profesioniști media pentru a asigura acoperirea media pentru organizație. Aceasta include idei de povești, aranjarea interviurilor și coordonarea evenimentelor de presă sau a conferințelor. Monitorizarea și răspunderea la întrebările clienților și feedback-ul pe canalele de socializare.
  • Crearea de conținut scris și vizual convingător pentru diverse canale de comunicare, inclusiv comunicate de presă, articole, postări pe blog, postări pe rețelele sociale și conținut de site-uri web.
  • Dezvoltarea de strategii și protocoale pentru gestionarea comunicării în situații de criză sau evenimente care pun în pericol reputația. Aceasta implică pregătirea planurilor de comunicare de criză, redactarea mesajelor de criză și servirea ca purtător de cuvânt pentru a aborda preocupările publice.

Ce beneficii ai dacă lucrezi cu noi?

  • Ai posibilitatea să te dezvolți profesional și personal în cadrul companiei;
  • Organizam deplasări periodice cu scop de studii și teambuilding;
  • Ai posibilitatea de a avansa în cadrul companiei;
  • Vei avea un salariu competitiv+ bonusuri trimestriale;
  • Oferim lunch card cu tichete de masa;
  • Organizăm evenimente corporative anuale;
  • Programul de munca este: luni- vineri 08:30-17:30, o ora pauza de masă;
  • Stilul de conducere este empatic;
  • Oferim reducere la produsele comercializate de către organizație (medicamente și dermatocosmetică);
  • Condițiile de muncă sunt foarte bune (birourile sunt amenajate ergonomic, dotate cu materiale, rechizite și tehnică performantă, bucătării la fiecare etaj);
  • Comunicarea internă este transparentă;
  • Staff-ul managerial este mereu deschis să ofere suport și să răspundă la întrebările angajaților;
  • Atmosfera de lucru este caldă și prietenoasă;
  • Ai tot suportul managerului și colegilor în perioada de integrare și adaptare.

Cum aplici?
Dacă te potrivești cu profilul jobului, sunteți invitați să trimiteți CV cu o poza pe adresa de email alina.cebanu@dita.md cu specificarea postului pentru care candidați.

Toate informațiile vor fi tratate cu confidentialitate și în conformitate cu politica noastra de protecție a datelor cu caracter personal.

Asteptam cu nerabdare sa ne cunoastem și sa descoperim cum putem colabora!

E-mail: alina.cebanu@dita.md
Telefon: 068495521

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть